Eesti · fotoblogi · Räpina

Sügisball 2010

Tuju : Õnnetunne on hetkel valdav
Kuulan : System Of A Down – Chop Suey
Kodus jälle. Reede on. Eile oli ball. Ma sellest alustakski siis. Enne muidugi ajas kõik mind nii närvi, et ma hakkasin isegi nutma. Soeng ei olnud nii nagu ma tahtsin. Keegi ei saanud sedasi hakkama ka sellega nagu ma tahtsin ja siis läbi häda pusisin ise valmis. Liia ütles küll, et kui nii ei saa, siis tuleb midagi muud välja mõelda, aga no ma ju tahtsin ! Õnneks lõpuks sain ka 🙂 Isega rahul olin lõpuks. Siis järgmine jama. Sukki jalga pannes suutsin ma need muidugi kohe katki teha. Õnneks oli mul teine paar veel, need sain ikka tervelt jalga. Ja väljas oli külm ja tuul puhus ja kleit oli lühike ja midaiganes veel eksole. Ei, tegelt polnud asi üldse nii hull. Äge oli ! Ma ikkagi esimest korda käisin ja jäin rahule. Ma meeldisin iseendale ka ;). Kõik olid purjus, mina olin kaine. Hoian ikka oma kainet joont. Eks näis kui kaua.
Kirke teeb lokke mulle
Meie seltskond
Tibuga
Outfit
Dianaga
Ja ma tean, mida minu laps kunagi tuleviku tegema hakkab. Tantsima. Peotantsu. Ballil olid pisikesed ja suuremad tantsijad. Nii ilus oli vaadata, et ma täiesti armusin ära sellesse. Õhtujuht oli ka lahe. Sai rahva hästi käima ja kaasa tegema asju, see oligi peamine. Ja isegi bänd oli päris huvitav. “Veskikivi”. Selline mõnus, kus 2 meest laulsid ja mängisid pille. Viimane lugu “Punapea Mary” kummitas mind magama jäämiseni. Naljakas oli 🙂
Täna käisime Tartus taimeseade tunni raames hulgimüükides. Kõigil olid suht pohmakanaljad. Need on ägedad, aga ma hakkasim mõtlema, et kui kõigil on pohmakanaljad, siis mis mul on kui mul ei ole pohmakat ?! Ei mõelnudki välja.
Ja ükspäev rääkisin ühe inimesega. Hea oli rääkida temaga. Ma võin vist öelda, et ma tahaks teda väga näha. Juba aasta ei ole kohtunud. See inimene on mulle väga oluline. Ma ei tea, kas ta ise teab, kui palju ta mulle tähendab. Ja ma ei tea, kas seda lugedes ta saab aru, et ma just temast räägin, aga see ei olegi hetkel nii oluline. Aitäh, et sa mul olemas oled ! :*
Leave a Reply

