Eesti · fotoblogi · Räpina · Tallinn

Esmaspäev

Tuju: Rahulolev
Kuulan: Hardcore Superstars – We Don’t Celebrate Sundays

Ma ei oska isegi postitustele enam normaalsemaid pealkirju panna kui nädalapäevad. Normaalne. Aga ma mõtlen, et ikka kõva nv oli. Rahul olen. Aga põhipoint on ikkagi see, kuidas ma Tallinnast ära tulin. Ise vaatan maru targa näoga, et 47 sõidab bussijaama. Seisan ja seisan maru targa näoga bussipeatuses ka veel ja mõtlen, miks buss juba ei tule. Vaatan siis uuesti ja teen kiire avastuse, et nv see ju ei sõida (I)(I). Selline feil jälle, et mine hulluks. Ega siis ei jäänudki muud üle kui trolli peale minna ja siis Kristiine juurest bussiga edasi. Muidugi jäin ma bussijaama umbes 5 minutit hiljaks, mis tähendas, et ma ei jäin Räpina bussist maha. Feil ! Aga õnneks oli Tallinn-Tartu buss ees ja hüppasin sinna. Kõik korras ! No veits kallimaks see sõit küll läks, aga mis seal ikka. Polnud muud ka teha. Istusin bussis mingi suht kena kuti kõrval (a). Aga jaa, lõpuks kui ma Räpinas olin, siis ma mõtlesin, et ma ei istu enam kunagi. 4 tundi bussiga sõita ei ole ikka naljaasi.
Tegin täna uusi kõrvarõngaid ka. Pilte näete kunagi kui ma koju lähen ja oma kaamera saan, siis teen pildid. Ise olen muidugi maru rahul. See, et ma ülepea küüneliimiga koos olen, ei oma tähtsust. Rahulolu on see, mis loeb. Ja me käisime Liiaga täna pildistamas ka. Äärmiselt ebaõnnestunud fotod. Siiski paar paremat ikka oli ka. Õnneks.

Leave a Reply

