Laupäev

Tuju: Olekuta olek  
Kuulan: Dub FX – Love Someone
Olen Tallinnas. Raimo juures. Eile tulin. Mul tuli mõte neljapäeva õhtul. “Savi, lähme reede hommikuse bussiga minema.” Kaisa haaras mõttest kinni, helistas Küllile ja Jaanile ning saanud mõlemalt “jaatavad” vastused, oligi otsustatud. Reedel siis bussiga juba Tartust Paide poole sõites tuli kontroll peale. Selle mitme aasta jooksul, mis ma seda vahet sõitnud olen, juhtus see teist korda. Aga jah, mingi hull teema oli sellega seal. See kontrolli onu võttis mu pileti omale ja kirjtas mulle uue. Päris lahe ! Aga igal juhul nii palju kui Kaisa kuulis, siis olid vist mingid võltsitud piletid vms. Me ei saanudki aru. Et bussijuhid pidid mingeid asju vahetama jne. Väga huvitav.
Aga jah, eile siis tulin Tallinnas. No ei saa ikka ära siit päriselt. Aga no kui mu plaan täide läheb, siis ma ilmselt kolingi peale kooli Tallinnasse, mitte Tartusse nagu oli algne plaan. Aga oma plaanist ma praegu ei räägi, vb kunagi hiljem.
Ja kui reedel Põltsamaal olime, siis tuli ikka reaalne lumi taevast alla. Ja ma tundsin endas kerkivat masendust ja jälestust lume vastu. Mul ei ole ükski aasta olnud juba nii vara sellist vastikust lume vastu. Ma arvan, et ma peaks hakkama omale juba varakult broneerima Hispaania puhkusepaketti. Kas keegi tahab minuga koos tulla ? Mulle ei meeldi, et mulle lumi ja külm ei meeldi, aga ma ei saa sinna mitte midagi parata. Iga kord kui ma ainult mõtlen, et ma pean välja minema, siis hakkab mul juba ette külm.
Aga eile käisime korra Kontrastis ka. Istusime seal. Ma küll pigem unelesin terve aja, sest ikkagi nii vara hommikust juba üleval, aga lõpuks sain ikka alles kell 5 magama 😀 Ja siis ärkasin mingi pool 3 päeval alles üles. Nüüd aga on jälle uni. Ja homme tagasi Räpinasse ka jälle. Kell 15:25 Tallinnast. Ikka päris pikk sõit tuleb, sest Räpinasse jõuan alles 20:00 😀 Masendav !
Leave a Reply

