Eesti · Räpina

Feil !!!

Ma arvan, et ei ole suuremat feilerit kui mina. Täna ma suutsin omale kõrva lõigata. Noaga :O:D. Taimeseade tunnis. Mulle ei tohi ikka üldse terariistu kätte anda 😀 Viimastel tundidel olen ma ikka suutnud kätte ainult lõigata, aga nüüd olen ikka tase kõrgemal juba.

No kuidas saab ära unustada, et mul on nuga käes ja siis kapuutsi pähe panema hakates omale sisse lõigata. Ema mul ka ütles, et sellise asjaga saan küll ainult mina hakkama 😀

Ja siis ma peaks hakkama vist sõnaraamatut koostama :
Poiss + beib = beiss
Teip + kleeplint = kleip

One thought on “Feil !!!

Leave a Reply

