Eesti · Jalgpall · Šoping

No Tsau !

Eile käisin Helisega šoppamas. No see oli ikka omaette elamus. Tähelepanu oli garanteeritud jne. Tsikk kilkas keset poodi nagu segane. Ja lisaks sellele on väiksed lapsed ikka täielikud magnetid, midagi ei ole teha :). Aga igal juhul jah. Süda on maru rahul, aga pangaarve nutab kuumi pisaraid. Aga ma ostsin uued kingad omale, mida mul tegelikult vist ei oleks vaja olnud. Aga näidake mulle naist, kes ütleb, et tal on piisav arv kingi. Ja siis ostsin teksad. Ülirahul olen. Mingi teist korda vist õnnestus saada teksad poest. Ma ei leia sealt neid ju kunagi. Küll on liiga lühikesed või mina ei tea, mis sada võimalikku häda neil veel olla võib. Pluusi ostsin ka. Pikkade varrukatega. Talveks sobivam.
Ja eile oli oli ülisuper jalka ka. Serbia-Eesti 1:3. Ma hakkan vist taas Eesti jalgpalli uskuma. Ma hakkan tõesti uskuma, et Eesti on võimeline ikka võitma ka. Lihtsalt nii ilusad väravad olid. Eriti kõva oli muidugi Serbia omavärav. Ma ei ole sellist prohmakat ikka ammu näinud. Ma olin sõnatu, suu oli lihtsalt lahti ja mõtlesin, et mis toimub. Mäng lõppes siis ma jälle nutsin. Ma olin nii õnnelik ! Siiani olen 🙂
Leave a Reply

