Mõttekäigud

Life isn’t worth living unless you make the world a better place

Me oleme miljonärid, meil on maja ees 5 autot ja me elame villas. Emme homme ostab mulle veel ühe auto, veel ei tea, kas BMW Z4 või BMW X5. Ma lasen tal ennast üllatada. Ja arvele lasin kanda 10 tonni, sest tahan osta uut Gucci kotti ja Prada kingi. Ja siis tahaks veel Versace’i mantlit ka ja Victoria Beckham’i teksasid. Pean vist raha juurde küsima. Ilmselt tahaks ma veel palju asju, aga mul on kõik olemas ja ma ei oska enam midagi tahta. Uskumatu, et ma seda ütlen, aga mul on liiga palju raha. Kõik !
Ma olen närvis.
Leave a Reply

