Eesti · Räpina

Love Isn’t Blind, It’s Retarded

Käisin täna avastamas Räpina uut “klubi” Turist. Täna oli karaoke. Nüüd ma igal juhul tean, miks ma ise karaoket ei laula :D. Sest täielik piin on kuulata inimesi, kes absoluutselt laulda ei oska. See on hullem kui küüntega mööda tahvlit tõmbamine, hullem kui… Ma isegi ei leia selle kirjeldamiseks sobivaid sõnu. Muidu tundub mõnus koht. Tahaks minna sinna mõni nv kui alaealised jalust maha ei jookse. Täna oli seal küll täielik ühikapidu. Umbes pool ühikat oli seal koos. Päris hull tegelikult.
Ja mu pea valutab, valutab ja valutab ikka veel. See on valus ! Homme koju ja siis reedel pean arsti juurde minema. Emme peksab labidaga juba pähe pmt, et ma läheks. Tavaliselt ma lähen sinna alles siis kui surm silme ees on. Aga jah, nagu noor vanainimene olen 😦
Head ööd ! XoXo
Leave a Reply

