Eesti · fotoblogi · Räpina

I’m more than just a number

Aga tegelikult on huvitav see, et pärast kaht päeva koolis, ei olegi mul sellest veel siiber saanud. See kõlab peaaegu uskumatuna… Isegi mu enda jaoks.
Aga homme lähme ekskursioonile. See tähendab, et homme saab koju. Ja see ei loe, et reedel on õpetajate päev, sest nagunii tegeleb kõigega ju 3. kursus ! Enam ei loe see kellelegi, et meie oleme ju vanim kursus. Tekib küsimus, kas me üldse olemas ka oleme või käime omaks lõbuks ja ruumitäiteks veel seal koolis.
Aga päriselt ma tahtsin üldse öelda, et meil oli “tulekahjuhäire” koolis. Kogu asja teeb tragikoomiliseks see, et meie klassi ei olnud kella kuulda ja see omakorda tähendab, et kui peaks päriselt kool põlema, siis meie oleks sinna vist jäänudki. Aga no see % oleks nii väike, ainult 11 õpilast, et kellelegi ei läheks see korda ka vist.
Ja täna lähme vb peole (a)…

Taimeseades oli ülesandeks “Avatud dekoratiivne kimp” vist. No selge on see, et minust ikka floristi ei saa, seega nii paljugi hea, et ma seda eriala ei valinud. Minu jaoks on see lihtsalt mingi võsa. Ei ole ju oluline, et ma 10 aastat tagasi käisin lilleseaderingis 😉
Leave a Reply

