Eesti · Mõttekäigud · Räpina

Kas tõesti ?

Ma siin olen mõelnud ja jõudnud järeldusele, et ühikaelu muudab inimest. Isegi mina olen muutunud. Päriselt. Ma olen hakanud teiste inimestega rohkem arvestama. Ma ei arva enam, et ma olen ainuke ja kõige tähtsam. Kui ma saan kurjaks, siis ma lähen ära või suunan viha selle põhjustajale. Enne ma suunasin selle sinna, kuhu oli kõige lihtsam ehk siis inimese pihta, kes mulle parasjagu ette jäi. Kindel oli see, et kui ma midagi tahtsin, siis selle pidin ma ka saama. Ei olnud mingit vastupidist varianti. No kuigi see on isegi mu tähtkuju iseloomustuses sees, aga ma ei püüa ennast sellega vabandada. Ma lihtsalt olengi selline… Kui ma nüüd midagi tahan ja mulle öeldakse, et ei saa, siis natuke ajab närvi küll, aga selliseid draamasid ma enam ei korralda. Endal on ka hea mõelda, et ma ei ole enam selline tropp, nagu enne Räpinasse tulekut… Päriselt !
Esimene koolipäev oli ka normal. Päris kiiresti läks ja päris lebo ka. Üleüldse on meil vist 8 erinevat ainet nüüd ainult. No mis viga sedasi koolis käia 😀 Kuigi jah, ettevõtlus ajas juba praegu juhtme kokku, kuigi me pole veel õieti alustanudki sellega… Aga no loodame ikka parimat. Ja õppevõlgu tuleb hakata parandama. 15.oktoober on tähtaaeg. Sellega loodame ka parimat 😉
XoXo
Leave a Reply

