Eesti · Räpina

Kas ei tundu sulle, et seal taeva tagatoas käib pillerkaar?

Nüüd siis lõpuks Räpinas. Ma ei oska kirjeldada oma tundeid. Tunne on huvitav. Samas hea, sest ei ole siin nii kaua olnud. Samas aga on halb tunne ka, sest nüüd on siin veel hullem vangla kui siit minnes. Samas on siiski hea tagasi olla. Praegu veel.
Kõik ühikad on täis. Vabad on ainult üksikud kohad. See tähedab seda, et meid Liiaga lahutati. Üsna uus tunne on. Oleme ju pmt 3 aastat juba koos elanud. Liia sai ühte tuppa Kirke ja teistega, mina olen kahe 1. floristi kursuse tüdrukuga. Esmamulje on positiivne 🙂
Homme siis kooli, eks ole näha, kuidas möödub esimene koolipäev üle pika aja…
Ma ei tea, mis ma nv teen. Emmel-issil saab 5. aastat. Vb pean koju minema, aga tegelikult tahaks ikka Tln (a) 🙂
Leave a Reply

