Eesti · fotoblogi · Maal

If you have a dream – go for it …

Veel viimased päevad enne kui kool hakkab. Samas ma isegi ootan. Samas on veider mõelda, et jälle sinna kui ometi pole seal nii pikalt viibinud. Ma ei teagi, kas ma igatsen kooli või Räpinat ennast. Või siis kõiki inimesi, keda ma ei ole ka pmt aprillist saadik näinud. Ma arvan, et kõike !
Nii hea nii hea nii hea ! Neljapäeval läksin maale, täielik puhkus kuubis. Eriti peale seda Tallinna linnamelu. Vanaema oli ka nii rõõmus ka ma sinna läksin. Ja siis nägin lõpuks selle sugupuu ka ära, mida ma juba tükk aega igatsenud olin :D.

Täna käisin juuksuris. Lõpuks ometi tunnen ma ennast jälle inimesena 🙂
(aga see ei tähenda, et ma seda ka olen) …

***
Mama, be happy ! I’m not gay !!

Leave a Reply

