Eesti · Tallinn

Täna…

…käisin Kätliniga jälle Lastehaiglas. Sai oma kipsist lahti lõpuks. Aga kui ma Õismäel poes käisin, siis hakkasin mõtlema selle peale, et sellist asja nagu viisakus Tallinnas küll ei tunta. Elementaarne viisakus ütleb, et poest vms väljujad lastakse enne välja. Siin ei tasu sellest unistadagi, kõik trügivad sisse ja jooksevad su jalust ka maha kui vaja on. Siis ühistranspordis, kui istud, siis jääb su kõrval seisma mõni eriti kurja pilguga vanem naisterahvas ja vaatab sind sedasi nagu oleks sina hõivanud viimase vaba koha. Ei loe, et seal samas kõrval on veel 2 vaba kohta, ta tahab ikka istuda sinna, kus oled sina. Ma ei saa aru, kas inimestel mõistust ka peas on või üldse ei ole. 
Aga haiglas ma kuulsin ema-poja-tütre vahel päris naljakat vestlust. Tüdruk võis olla nii 4 ja poiss paar aastat vanem.
Tüdruk: “Emme, ma tahan printsessi varukaid !”
Ema: “Sul on ju kodus Puhhi varukad.”
Tüdruk: “Aga ma ei saa nendega ujuda.”
Ema: “Meile ei ole kodus basseini ka.”
***
Poiss: “Aga kui ma üles ronin ja enam alla ei saa ?”
Ema: “Siis kutsud kellegi appi.”
Poiss: “Aga kui kõik otsa saavad ??”
***
Poiss:” Aga emme, ostame mulle ujumisvarukad ja siis teeme nööpnõelaga katki !”

No lapsed on ikka geniaalsed küll 😀

Ja mu unenägudest nii palju, et täna öösel olin ma hõimupealik ja abiellusin rivaalitseva hõimu pealiku pojaga. Nii chill ! 😀
***
Oleks oleks aknast alla kukkunud kui Poleks poleks kinni püüdnud…
Leave a Reply

