Eesti · Tallinn

Mõnikord…

…me mõtleme Liiaga, et on ikka hea küll, et keegi meid praktika ajal ei näe. Ma arvan, et inimesed peaksid meid ilmselt debiilikuteks :D. Täna ta kastis mind.

Kallis Janne !
Ole tubli, sõitsin ära puhkusele.

Sinu Mõistus !

Sellise kirja leidsin eile padja pealt. Tase ! 😀 Nii teemasse.. Viimasel ajal tunnen ma ennast küll nagu ma oleks hoopis teisest ajast ja teiselt planeedilt. Ma lihtsalt ei oska nime anda ennast vallanud tunnetele 🙂

***
Ja kui see ongi kurbus mu hinges, siis on see raev, mis ei muutu iial pisaraiks…

Leave a Reply

