Alempois · Eesti · fotoblogi · Mootorratas · Türi

Alempois Motopidu 2010 ja muu hea

Vahepeal on asju toimunud. 13.-15.august toimus taaskord Alempois Motopidu. Seekord oli juubel. 5 aastat. Ma olen nii staažikas külastaja, et olen kohal olnud kõigil viiel üritusel. Alati on olnud lihtsalt super üritused. Ja ma usun, et see jätkub ka kõik sedaviisi. Paraadi alguses hakkas muidugi vihma sadama, nagu Murphy seadus. Muidu on alati ilus ilm, aga siis kui peab olema, siis tuleb mingi jama. Aga paraadi ajal tulid mul lihtsalt külmavärinad peale, no liiga hea !!! Räägiti, et kokku oli loetud u 230 ratast. Palju tegelikult oli, ei tea. Õhtul olid bändid. Head olid. Peale neid tuli striptiis. Vahepeal ronisid lavale ka kaks noormeest, nemad said vist isegi suurema aplausi osaliseks. Ühesõnaga ootan ma juba järgmise aasta üritust ! 🙂 Ja ma käisin eile ujumas. Uskuge või mitte, aga see aasta esimest korda (a). Ülimõnus oli. Õhtul istusime mu pool ja tegime piipu. Üleeile ka. Hubane ! 🙂

Leave a Reply

