Eesti · fotoblogi · Mootorratas

Motoramm 2010

Reede õhtul tegi sõber ettepaneku, et äkki ma tahan kaasa minna kui nad klubiga lähevad Motoramm’ule Viljandisse. Muidugi haarasin kinni sellest. Aga pidin kaineks ka saama enne. Reedel oli ju Veski-Sillal Meie Mees & Bläck Rokit’i tuur. Ülikõva möll oli !

Laupäeva hommikul siis läksime klubi juurde igal juhul ja natukese aja pärast surusime kiivrid pähe ja minekule. Ohh, kus ma ikka armastan seda tuult ja vabadusetunnet, mis kaasneb tsiklisõiduga !

Viljandisse jõudes oli kogunemine juba alanud. Mingi 12 paiku hakkas siis paraad. Ma nii nautisin seda. Üle kere jooksid külmavärinad jne. Ma nii nautisis sõitu ja seda tähelepanu, mis sellega kaasnes. Minu plaan on igal juhul kindel, 2 aastat veel vaja kannatada. Igatahes see 18% tõus linnas on ikka omamoodi elamus. Päris kõva tunne oli sealt tsikli seljas üles sõita.

Kui paraad läbi sai, siis hakkas tagarattasõit, kus võitis see, kes raja kõige aeglasemalt läbis. Päris kõva oli vaadata. Tahaks ise ka kunagi nii osata. Muidugi ei saa ju ilma õnnetusteta. Ühel juhtus nii, et pani tagatuled vastu maad ja lendas ka. Libises päris tükk aega küünarkuni peale. Edasi istuli. Tsikkel pani ka ikka päris hea liu maha. Peale seda keerati kohe ka võistlusrada teistpidi, sest pidurdusrada oli ikka väga õline. Kõik lõppeski nii, et päästeamet korjas õli kokku. Pärast kuulsime, et mees ise oli siduma läinud.

Pärast seda oli mäkketõus selle hullu mäe peal. Selle vaatasime ära ja siis hakkasime tagasi Türile liikuma.

Ma ikka nii nautisin seda sõitu. Ma ei jõua ära oodata kuni ma 21 saan, et saaks omale ka lõpuks A-kategooria teha. Seni ma ootan järgmist nv-d, mil toimub Alempois Motopidu, millel on juba juubel. 5 aastat !


Leave a Reply

