Jalgpall

Go Spain !!!

Oh, tere taas. Pole ammu siia midagi postitanud (A). Nv oli SummerJam 2010 Türil. Lihtsalt ülikõva üritus ! Müts maha Headhunterz’i ees. Ma ei ole elu sees kuulanud hardstyle’i, aga nüüd ma isegi juba leian selles muusika selle, mis kõiki selle külge köidab.

Aga põhiteemaks on praegu ikkagi kogu maailmas jalgpall. Ja eriti tänane finaal, kus on täna sedavõrd hea mäng, et ei Holland ega ka Hispaania pole varem olnud maailma meistrid. Mina hoian pöialt muidugi Hispaaniale. Eks ootame ja vaatame, mis siis saab 😉 GO SPAIN !!!!!

Mulle meeldib Howard Webb. Mulle meeldib ta naise ütlemine intervjuus:”Meil on 3 last ja ta ei suuda neidki ohjes hoida.”

Normaalaeg on läbi. 90+ minutit suurepärast mängu. Mis siis, et seis on 0:0. Ees on vähemalt 30 minutit loodetavasti samasugust mängu. Ma armastan jalgpalli! Ma armastan vist neid mängijaid ka. David Villa ja Fernando Torresega eesotsas. Iker Casillas on ka suurpärane ! Vähemalt tänases mängus..
 
15 minutit lisaajast mängitud. Päris mitu head võimalust, aga ei realiseerita ära neid. Ma saan aru, et neil ei ole kerge seal väljakul, aga uskumatu, et nii lihtsaid palle väravasse ei suudeta suunata. See ei ole võimalik lihtsalt ! Kohe hakkab järgmised 15 minutit. Siiski loodan ma näha penalteid (A)…

Heitinga mängust väljas ! Holland on kümnekesi ! GO SPAIN ! Ja jätkuvalt 0:0

HISPAANIA JUHIB ! ÜLISUPER !!! INIESTA (L) ! MA EI OSKA MUUD ÖELDA !

HISPAANIA ON MAAILMAMEISTER ! MA NUTAN, SUUREST RÕÕMUST ! MA EI OSKA LIHTSALT OMA TUNDEID VÄLJENDADA ! MU RÕÕM ON PIIRITU !

Hollandist on tegelikult kahju. Holland oli ka väga hea. Nagu öeldakse, et parim meeskond, kes ei ole veel maailmameistriks tulnud. I (L) SPAIN !

Leave a Reply

